23.01.11

Web-dizainera stāsts


Smieklīgs stāsts, kad klients vēlas vienkāršu mājaslapu, ar pavisam vienkāršu dizainu, kas parasti pārvēršas
tieši pēc šāda scenārija, savējie sapratīs, bet tiem kuri atrodas otrā pusē, lūgums ņemt vērā šos ieteikumus.


 Tikai "nelielas" izmaiņas

Un tālāk jau panesas klienta monologs:

Šis dizaina variants ir ideāls, bet es tomēr esmu izpilddirektors un man tādēļ tas vienkārši ir mans pienākums veikt vismaz kaut kādas izmaiņas, lai man liktos, ka esmu šo uzdevumu paveicis teicami.
Tāpat es arī lietošu vārdiņus “jūzabilitī” un “monetizācija” skan baigi forši, bet es pat īsti nesaprotu ko tie vārdiņi nozīmē, bet tā mēs ātrāk kļūsim baigi foršie čomi.

Karoče, vai tu vari tagad pamainīt to dizainu tā, lai tas riktīgi “štirītu”, kaut kas ar to dizainu šobrīd nav tas.

 
Mēs tā padomājām, mēs viennozīmigi gribam mainīt šriftu atpakaļ uz Comic Sans, un vai tu vari uztaisīt vēl tādus kā blinkus uz lēcām, uzreiz izskatīsies tā kā jūs sakiet: webdivnullīgi
Un vēl....lapai vajadzētu būt vairāk lineārai, es kā uz viņu skatos es redzu visīstāko režģi, līnijas, tā, līnijas šitā...vari to lūdzu kautkā pārtaisīt? (Klients nesaprata
un atribūta jēgu)

Klients: Nu redz, es pieslēdzu pie šī projekta savu mamu, viņa 1982 gadā arī zīmēja reklāmas plakātus cepumiem, tātad viņa no dizaina rubī fišku.
Klienta mamma: vajadzētu vairāk tajā dizinā spilgtākas krāsas, savādāk tas ir kautkāds pārāk vienmuļšs. Varbūt vairāk rozā? Un vēl vajadzētu ielikt kaķīti, visiem taču patīk stāsti par kaķiem :)
  Sveiks veco zēn, zini es te tā paštukoju, man ir suns Funs, vispār viņš ir visa manas dzīves jēga, un es tā padomāju, ka derētu ielikt sunīša bildi un tad itkā uztaisīt zemapziņas saikni starp lietotāju un suni, lai lietotājs saprastu, ko tas suns tur domā, lai atvieglotu tev darbu es tev atmetīšu uz e-pastu pārs lapuses teksta ar suņu domām...







4 komentāri:

  1. Būtu ok, ja ievietotu saiti uz oriģinālu: http://theoatmeal.com/comics/design_hell

    AtbildētDzēst
  2. hmm nemaz i nezināju ka tas ir pirmavots, tas viens, otrs, katru bildi es esmu pārzīmējis pilnībā tādēļ tavas Anonīmās piezīmes ir absolūti nevietā, iesūdzi mani tiesā par kopīraitu:):):):LOL

    AtbildētDzēst
  3. iespējams, ka tas ir viņu komikss, tomēr katru attēlu vajadzēja vēl pārstrādāt pilnībā, kas nozīmē, ka savas 3 stundas reāli vajadzēja, lai vispār to sagatavotu latviski, tāpēc tiesības uz autorību var būt tikai idejā, bet ne kontentā:) nav tas Ctrl+C un Ctrl+V variants. tikpat labi var gandrīz katru dziedātāju šādi iesūdzēt, jo pārs akordi un taktis saskan ar kādu citu.
    ja tiek mainīts jebkas un tā vairs nav 1:1 kopija tad par plaģiātu to saukt nemaz nevar.

    AtbildētDzēst
  4. Ko lai dara ka galvā biezpiens, jādzīvo uz svešiem lauriem... nē nē viss normāli!

    AtbildētDzēst