04.08.09

Twitterī jau vairāk par 40 miljoniem.




Twitter kopējā auditorija ir sasniegusi 44,5 miljonus cilvēku, tā raksta TechCrunch atsaucoties uz ComCOre atskaiti.
No šiem visiem 45% atrodas ASV, bet pats twitter.com ieņem 52. rindiņu no visā pasaulē apmeklētākajiem interneta resursiem.
Salīdzinājumā ar pagājušā gada jūnija mēnesi, kad Twitter.com apmeklēja tikai 2,9 miljoni cilvēku, apmeklētaju skaita pieaugums mērāms vairāk kā pusotru tūkstoti reižu.
Tomēr Twitterim ir jārisina lietotāju lojalitātes jautājumus, jo apmēram 60% no auditorijas, twitteri apmeklē apmēram reizi mēnesi.
Jautājums, kas paliek atklāts un vēl joprojām nav ta īsti izmērīts, ir par Latvijas lietotāju pieaugumu un kopējo skaitu, cik no tiem kuri izmanto vietējos Twitter "klonus", izmanto arī Twitteri.
Nu un runājot par reklāmu un reklāmas klātbūtni Twitterī, ir redzams, ka ir parādījušās jau kompānijas, kas izmanto nevis lietotāju kontus, bet noteiktus atslēgvārdus, kuriem var pamanīt mazu uzrakstiņu apakšā: sponsored definition.
Viena no šīm kompānijām ir CinemaTweets, kura ir pozicionēta, kā mikroatsauksmju resurs par filmām, un otra kompānija ExecTweets, kas atļauj lasīt TOP menedžeru mikroblogus.
Abas šīs kompānijas tādā veidā aktīvi izmanto Tweetera infrastruktūru. Tomēr reklāma, tās klasiskajā izpratnē, pēc to dibinātāju domām neparādīsies.
Viss velk uz to pusi, ka nākotnē šāds reklāmas paņēmiens kļūs par normu, jo Twitter auditorijas skaitļi iet tikai uz augšu un reklāmisti izmantos tos paņēmienus, kas kļūs vairāk vai mazāk tendenciozi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru