07.08.09

Aerodium tweetups


Vakar, 6. augustā, Siguldas Aerodium notika pasākums “Funding Tweetup”, kura mērķis bija palīdzēt satikties tiem, kam ir biznesa idejas projektiem, un tiem, kam ir interese investēt tajos. Ideju šādam tweetupam radīja Twitter lietotāji @so_on un @ansisegle. Pa lielam jau šis tweetups bija fokusēts, kā investoru un ideju ģeneratoru tikšanās, bet izvērsās viss mazliet savādāk un par šo šis stāsts.
Pirmais, kas mani izbrīnija bija to cilvēku ierašanās, kuri nebija apstiprināto cilvēku sarakstos, bet labs labu nemaitā.Ieradāmies Aerodiumā, kuru es redzēju pirmo reizi dzīvē, un tas bija uz WOwwww troksnis, cilvēki plivinās, sapratu, ka tai ir jābūt baigajai fīčai jo pēc pārliecības esmu ekstrēmists un sāku rēķināt cik augstu es varētu aizlidot, lab, par to pēc tam. Ātri pirmais bariņš izgājām instruktāžu, parakstījām līgumus, par to ka uzņemamies atbildību paši par savu veselības stāvokli un ievērosim drošības noteikumus, un devāmies vēja tunelī, skatoties uz pirmajiem lidotājiem, kuri to darīja pirmo reizi tāpat kā es, likās nu tas ir baigais vāks, bet izrādījās, ka viss noslēpums ir tajā, ka nevajag pārāk iespringt un censties "mudzīt", pēc pirmajām 15 sekundēm instruktors mani atlaida jo viņam mans lidojums likās pārliecinošs, bet kad es to pamanīju, adrenalīns iesita smadzenēs, un es panikā nokritu:)):):):):):) pēc tam saprotot, ka arī krist nav sāpīgi izbaudīju lidojumu, kas likās kā AWESOME, bet ejam tālāk, organizatori bija parūpējušīes, gan par BBQ, gan par uzkožamajiem, tad arī bija Ernesta un Aerodium prezentācijas, bet visas manas cerībs satikt dzīvu investoru tā arī palika nepiepildītas, toties es esmu ieguvis trīs lietas, es esmu personīgi iepazinies ar AERODIUM idejas "tēvu",un Latvijas čempionu izpletņlēkšanā Ingusu, kā arī sapratis ka kaitbordā es nekad tādas izjūtas neizjutīšu, pārliecību, ka jākļūst par šī sporta veida entuziastu un atbalstītāju, kā arī ka man jāiziet tas AFF kurss, kas man ļaus lēkt ar izpletni, un mācīt gūt baudu no lidošanas citiem.
Iesaku visiem un meklējiet rokās Aerodium.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru