10.02.11

Intervija ar Kombuļu Inesi ACTION!


Es jau solīju, ka tā diena pienāks un ekskluzīva videointervija ar Kombuļu Inesi tikai šim blogam būs!
Šodien ir tā diena, kad tas viss notiksies un tiek sagatavoti jautājumi, MEGA materiāls, gan par pensi, gan par taizemi, gan par 5.bērnu, gan par tālāko solokarjeru u.t.t.
Lūdzu uz manīm neapbižoties, man bija vienkārši foršs garīgais...
Tas ir pozitīvi uz visiem 100% bez zemtekstiem un kāda apvainošanas domāts gabals.

09.02.11

Par brāli...

Es ilgi domāju, vai ir vērts šīs pārdomas, kas tālāk sekos, publicēt vai tomēr nepublicēt internetā.

Runa ies par manu brāli, kurš vēl šobrīd ir dzīvs un atrodas Bērnu slimīcā. Sauc viņu Dāvids...
Dāvids patiesībā ir baigi pareizs puika un līdz brīdim kamēr sākās viņa izdzišana, viņš aktīvi nodarbojās ar sportu, sarakstījās ar beibēm, brauca ar downhilnieku, snovu, kaitu, un nekad nevienam neatļāva apbižot vājākos. Tāds mazs superhero vai ne? Īstenībā tā arī bija, pārāk jau pareizs, ja ar saviem vienaudžiem neiet pīpēt, ieraut divlitrīgo aliņu, par kaut kādu zāli viņš tik vien kā ir lasījis netā, vispār jāsaka ka pilnīgs mans pretstats – esmu mazs huligāns jau no mazām dienām. Un tas viss sākās kādā vienā foršā vasaras dienā 2010 gadā, kad sākotnēji tika uzstādīta diagnoze, trīspunktu nerva iekaisums, sākās izmeklēšanas un pirmie ārstu apmeklējumi Jēkabpilī, bet ārstēšana nedeva rezultātus. Jo pēkšņi un ne no kurienes sevi pieteica leikēmija....
Ir jau viņa dažāda un arī atsevišķos gadījumos ārstējama, tomēr šajā salikumā notika tā, ka diagnozi nevarēja nosaukt par cerīgu, tā tika diagnosticēts asins vēzis kurš tika atrasts, vissmagākajā no esošajām formām un strauji progresējošs, visi cerēja uz asins vēža izplatības apturēšanu tomēr aina rādījās aizvien drūmāka un drūmāka. Ķīmijterapija viņam nepalīdzēja..... Arī eksperimentālās zāles nē..... un pagājušajā nedēļā viņš tika “izrakstīts papīru pēc “, lai arī viņš vairs nav pārvietojams, iespējamo risku pēc, šobrīd viņš guļ savā palātā Bērnu slimnīcā un kopā ar mammu gaida savu mirkli, kad viņš aizies no šejienes pavisam. Reanimācija viņam netiks veikta jebkurā salikumā, jo tāds ir ārstu konsīlija lēmums, ir izrakstītas tikai pretsāpju zāles, un pēdējais iespējamais mega dozators - morfijs, bet viņš dzīvo cerībā............ cerībā ka viņš no mums neaizies....
 Es ceru, ka vismaz pateicoties šim, un pasakot viņam, par to ka arī mūsu mazajā Latvijas netā viņš ir redzams, tas viņam palīdzēs stiprināt savu pārliecību par to, ka šīs dienas nav viņa pēdējās dienas.... 19. februārī viņam paliks 15...
P.S.
Cilvēki nāk un iet...Kāds jau ir aizgājis, kāds vēl jāpalaiž prom.. Jāiet arī tiem, kuri ir mums mīļi un svarīgi...



18.februārī plkst 9:13 pasakot pēdējos vārdus: "Tas laikam ir viss..." aizgāja arī Dāvids...



Kas ir Artūrs Hercogs?

Tas ir noticis un jauna interneta zvaigzne ir dzimusi.
Tas ir Artūrs Hercogs, pat uzvārds šim jaunēklim ir attiecīgi piemērots, lai būtu ministra padomnieks.
Bet pokemoniskā domāšana un kur nu vēl krievu valodā sniegtā intervija liek domāt, ka Artūram ministriju karjera ir beigusies, man patīk Artūra stils tāpēc turpināšu viņa vārdiem- "kak bi es tam  etjih darbagrupah kakbi sižus za kampjuterom posmotretj etjih draugiem el ve, i eto mne kak bi bizness nje bizness, par 350 lati v brutto" ir pilnīgs nonsens,.... Es pat domāju, ka Artūrs izdzēsīs savu draugu profilu un tviterī un sekos Lindai pa pēdām
Bet pagaidām čekojam video, smejamies un dziedam līdzi, jo tādi pokemoni dod padomus Lindai, tāpēc man tagad skaidrs, kāpēc Lindai tie visi lēmumi, kā
caur pēcpusi izvilkti, neba par velti 7 "padomnieki-spīdekļi" atstrādā to naudiņu.
Artūrs Hercogs ir klasisks piemērs tam, kā notiek "Vienotība" cilvēku ielikšana tajās vietās kur naudiņa nāk neko nedarot, vēlreiz uzelpoju ka nebalsoju par šo partiju un uzsitu sev uz pleca.






P.S. Redz, kā sanāca, nepaspēju es no rīta šo postiņu izveidot, kad jau Linda Mūrniece Artūru izmeta no darba, un labi vien ir...Tā jau Lindai smagi iet un krēsls līgojās...Bet posta jēga ir dziļāka, paies gads un daudzi no Jums par Artūru aizmirsīs, bet jau nākošajās vēlēšanās šis skeletiņš var tikt izvilkts no Google rezultātiem, un tad jau mēs Hercogu atcerēsimies. Milti "Hercogs" -pārbaudīta vērtība un izcila kvalitāte.

06.02.11

Uzmanību SEO spečuks vs Affiliate mārketers!

Kāpēc jebkurš konjaks vienmēr var būt kā labs brendijs, bet labs brendijs ne vienmēr var būt kā konjaks?
Jeb stāsts ir par to, kādēļ affiliate mārketeris vienmēr var būt labs SEO speciālists, bet labs SEO speciālists ne vienmēr var būt affiliate mārketeris.

Galvenais uzstādījums un arī pamatdoma ir sekojoša: šobrīd kad vai uz katra stūra mēs Latvijā varam sastapt pa kādam kurš sevi dēvē par SEO speciālistu un viņš pat var nosaukt atslēgvārdu kurš uz doto brīdi atrodams meklētājos pašā topā, kas protams ir viņa un tikai viņa sūri grūtais darba rezultāts, jāpiekrīt ka SEO speciālisti dzima kā sēnes pēc lietus, un dzimst vēl joprojām, bet kvalitāte ne visiem ir vienāda , lai neteiktu  vēl  vienkāršāk- nekāda, arī izpratne interneta mārketingā dažreiz liek vēlēt labākas zināšanas.

Paņemsim vēl mazliet dziļāk, kāpēc vispār uzņēmumi un web lapu uzturētāji pieaicina SEO speciālistu un ko viņi vēlas panākt? Protams SEO speciālists sev sitot pie krūtīm saka tā: - es Jums paaugstināšu apmeklējumu uz konkrētiem jums svarīgiem atslēgvārdiem un tad parēķiniet paši, ja katrs tur teiksim desmitais vai 20 no jums iegādāsies Jūsu produktu tad redz kur tā SEO pasākuma jēga.
Un jāpiekrīt vien ir, meklēšanas dzinēju optimizācijas pamatjēga ir tieši šajā aspektā, lai sameklētu kvalitatīvu un  sagatavojušos apmeklētāju arī internetā, pilnībā atsakoties no tradicionālajām offline mēdiju sniegtajām iespējām tas dažreiz dod pārsteidzoši labus rezultātus.

Un viss jau arī tiek darīts pareizi, gan stratēģija tiek izstrādāta, gan optimizējamie atslēgvārdi tiek parasti atlasīti, bet rezultāti izpaliek, jo... parasti SEO speciālists nav uz klientu vajadzību apmierināšanu orientēts, viņam pat patiesībā nav nekādu zināšanu kā noturēt apmeklētāju mājaslapā ilgāk par pirmo minūti, viņam nav saprotams, kāpēc cilvēks izvēlēsies vai neizvēlēsies iegādāties preci viņa optimizētajā mājaslapā, jo viņam par to nav un nekad nebūs sapratnes tieši tik ilgi, kamēr viņš pats nebūs iesaistījies vismaz pārs partnerprogrammās un sapratis ka svarīgākais ir nevis apmeklējums, bet apmeklētāja pārliecināšanas moments.

Svarīgi ir saprast atšķirību pieejā: SEO speciālists Jums labākajā salikumā spēs garantēt tūlītēju apmeklējuma pieaugumu, bet affiliate mārketeris tūlītējus ienākumus, (ja tāds ir resursa uzturētāju pašmērķis).
Attiecīgi SEO speciālists kurš nekad nav piedalījies vismaz 3 un vairāk affiliate programmās nekad Jums nespēs palīdzēt gūt pietiekami labus rezultātus. Affiliate mārketeris ne tikai izprot interneta lietotāja uzvedību, bet pārzina ļoti daudzās interneta mārketinga nianses, jo viņš gūst rezultātus tikai tādā gadījumā, ja caur viņa saitēm tiek reāli iegādāts pakalpojums, tiek veikts pirkums utml. Affiliate mārekterim neviens parasti nemaksā par banera ekspozīciju skaitu, jo nevienam tas neinteresē, visus interesē tikai un vienīgi taustāmais rezultāts.

Lai to visu panāktu veiksmīgi partnerprogrammu dalībnieki ir pārliecinoši līderi interneta mārketinga zināšanās, jo spēj risināt ne tikai SEO jautājums, bet arī māk strādāt ar mājaslapas apmeklētāju, viņi parasti orientējas arī e-pasta mārketingā, saprot un redz mājaslapas struktūras kļūdas, saprot kā pareizi būtu labāk piedāvāt to vai citu preci vai pakalpojumu, un vēl daudzās nianses, jo viņam (uz ko ir ļoti liela varbūtība) ir ar ko salīdzināt izejot no savas pieredzes.

Kamēr Jūsu pieaicinātais SEO speciālists nespēj Jums normāli parādīt kur un kā viņš spēj nopelnīt strādājot affiliate mārketingā, neņemiet viņa vārdus par pilnu, viņš ir vai nu kārtējais laimes meklētājs jeb arī vienkārši viņa reputācija ir tik laba, ka neliek Jums apšaubīt nevienu viņa teikto vārdu. Tikai ar SEO zināšanām nekad un neviens nespēj nopelnīt sev ikdienā tādēļ pirms sākt sadarbību ar jaunu SEO speciālistu (nav svarīgi vai viņš ir freelance vai uzņēmuma  darbinieks, jo šo darbu veiks tieši viņš) būtu ļoti vēlams zināt, kādi ir viņa interneta mārketinga veiksmes stāsti, ieklausieties viņos un Jums noteikti kļūs skaidrs, vai šim cilvēkam var uzticēt sava resursa uzlabošanas un virzīšanas darbus interneta plašumos.