Kāpēc jebkurš konjaks vienmēr var būt kā labs brendijs, bet labs brendijs ne vienmēr var būt kā konjaks?
Jeb stāsts ir par to, kādēļ affiliate mārketeris vienmēr var būt labs SEO speciālists, bet labs SEO speciālists ne vienmēr var būt affiliate mārketeris.
Galvenais uzstādījums un arī pamatdoma ir sekojoša: šobrīd kad vai uz katra stūra mēs Latvijā varam sastapt pa kādam kurš sevi dēvē par SEO speciālistu un viņš pat var nosaukt atslēgvārdu kurš uz doto brīdi atrodams meklētājos pašā topā, kas protams ir viņa un tikai viņa sūri grūtais darba rezultāts, jāpiekrīt ka SEO speciālisti dzima kā sēnes pēc lietus, un dzimst vēl joprojām, bet kvalitāte ne visiem ir vienāda , lai neteiktu vēl vienkāršāk- nekāda, arī izpratne interneta mārketingā dažreiz liek vēlēt labākas zināšanas.
Paņemsim vēl mazliet dziļāk, kāpēc vispār uzņēmumi un web lapu uzturētāji pieaicina SEO speciālistu un ko viņi vēlas panākt? Protams SEO speciālists sev sitot pie krūtīm saka tā: - es Jums paaugstināšu apmeklējumu uz konkrētiem jums svarīgiem atslēgvārdiem un tad parēķiniet paši, ja katrs tur teiksim desmitais vai 20 no jums iegādāsies Jūsu produktu tad redz kur tā SEO pasākuma jēga.
Un jāpiekrīt vien ir, meklēšanas dzinēju optimizācijas pamatjēga ir tieši šajā aspektā, lai sameklētu kvalitatīvu un sagatavojušos apmeklētāju arī internetā, pilnībā atsakoties no tradicionālajām offline mēdiju sniegtajām iespējām tas dažreiz dod pārsteidzoši labus rezultātus.
Un viss jau arī tiek darīts pareizi, gan stratēģija tiek izstrādāta, gan optimizējamie atslēgvārdi tiek parasti atlasīti, bet rezultāti izpaliek, jo... parasti SEO speciālists nav uz klientu vajadzību apmierināšanu orientēts, viņam pat patiesībā nav nekādu zināšanu kā noturēt apmeklētāju mājaslapā ilgāk par pirmo minūti, viņam nav saprotams, kāpēc cilvēks izvēlēsies vai neizvēlēsies iegādāties preci viņa optimizētajā mājaslapā, jo viņam par to nav un nekad nebūs sapratnes tieši tik ilgi, kamēr viņš pats nebūs iesaistījies vismaz pārs partnerprogrammās un sapratis ka svarīgākais ir nevis apmeklējums, bet apmeklētāja pārliecināšanas moments.
Svarīgi ir saprast atšķirību pieejā: SEO speciālists Jums labākajā salikumā spēs garantēt tūlītēju apmeklējuma pieaugumu, bet affiliate mārketeris tūlītējus ienākumus, (ja tāds ir resursa uzturētāju pašmērķis).
Svarīgi ir saprast atšķirību pieejā: SEO speciālists Jums labākajā salikumā spēs garantēt tūlītēju apmeklējuma pieaugumu, bet affiliate mārketeris tūlītējus ienākumus, (ja tāds ir resursa uzturētāju pašmērķis).
Attiecīgi SEO speciālists kurš nekad nav piedalījies vismaz 3 un vairāk affiliate programmās nekad Jums nespēs palīdzēt gūt pietiekami labus rezultātus. Affiliate mārketeris ne tikai izprot interneta lietotāja uzvedību, bet pārzina ļoti daudzās interneta mārketinga nianses, jo viņš gūst rezultātus tikai tādā gadījumā, ja caur viņa saitēm tiek reāli iegādāts pakalpojums, tiek veikts pirkums utml. Affiliate mārekterim neviens parasti nemaksā par banera ekspozīciju skaitu, jo nevienam tas neinteresē, visus interesē tikai un vienīgi taustāmais rezultāts.
Lai to visu panāktu veiksmīgi partnerprogrammu dalībnieki ir pārliecinoši līderi interneta mārketinga zināšanās, jo spēj risināt ne tikai SEO jautājums, bet arī māk strādāt ar mājaslapas apmeklētāju, viņi parasti orientējas arī e-pasta mārketingā, saprot un redz mājaslapas struktūras kļūdas, saprot kā pareizi būtu labāk piedāvāt to vai citu preci vai pakalpojumu, un vēl daudzās nianses, jo viņam (uz ko ir ļoti liela varbūtība) ir ar ko salīdzināt izejot no savas pieredzes.
Kamēr Jūsu pieaicinātais SEO speciālists nespēj Jums normāli parādīt kur un kā viņš spēj nopelnīt strādājot affiliate mārketingā, neņemiet viņa vārdus par pilnu, viņš ir vai nu kārtējais laimes meklētājs jeb arī vienkārši viņa reputācija ir tik laba, ka neliek Jums apšaubīt nevienu viņa teikto vārdu. Tikai ar SEO zināšanām nekad un neviens nespēj nopelnīt sev ikdienā tādēļ pirms sākt sadarbību ar jaunu SEO speciālistu (nav svarīgi vai viņš ir freelance vai uzņēmuma darbinieks, jo šo darbu veiks tieši viņš) būtu ļoti vēlams zināt, kādi ir viņa interneta mārketinga veiksmes stāsti, ieklausieties viņos un Jums noteikti kļūs skaidrs, vai šim cilvēkam var uzticēt sava resursa uzlabošanas un virzīšanas darbus interneta plašumos.
Izteikšu savu viedokli, manuprāt tu šeit jauc divas pilnīgi dažādas lietas. SEO un mārketingu, 1. kārt SEO rezultāts nekad neaprobežojas ar vnk "SEO speciālists Jums labākajā salikumā spēs garantēt tūlītēju apmeklējuma pieaugumu" brt gan ar analīzi kas kāpēc, un no kurienes aug šis apmeklējums, kā arī apskata citus statistikas ciparus ( piem. avg time, bounce rate. u.t.t ) un SEO eksperta uzdevums nekādā ziņā nav pārdot tavu produktu, par produkta pārdošanu jārūpējas "mārketingam" un šis ir divas pilnīgi dažādas lietas kuras nevajadzētu jaukt kopā, bet kuras viena bez otras ir absolūti bezjēdzīgas
AtbildētDzēstNu manuprāt arī ir tā, ka SEO uzdevums ir nogādāt apmeklētāju uzņēmuma lapā, tālākais jau ir mārketinga ziņā! Respektīvi mārketinga uzdevums ir panākt to, lai apmeklētājs, kas ir atnācis uz lapu tajā uzturas un atgriežās tajā atkārtoti!
AtbildētDzēst