20.02.11

2011. gada tendeces affiliate mārketeriem.

Šo gadu esmu iesācis ar vairākiem interesantiem projektiem, satiekot daudzus jaunus cilvēkus kuri cenšās ienākt affiliate mārketingā, tomēr pieredzes un informācijas trūkuma dēļ jaunie strārtapi nenotiek tieši tā kā ir iedomāts, kamēr Latvijā ir novērojama aizvien pieaugoša interese par iespējām nopelnīt internetā un kā efektīvāk izmantot internetu kā pārdošanas kanālu, pasaulē affiliate mārketeri jau ir paredzējuši tendences, kuras pavisam noteikti piepildīsies 2011. gadā. Tās pa lielam arī norāda kurā virzienā skatīties jau tuvākajā nākotnē.
Tad nu visu pēc kārtas.
  1. Meklēšanas rezultātu&Sociālo tīklu savienošanās – patiesībā jau 2010 gada beigās, gan Google, gan Bing apstiprināja, ka Twitter un Facebook sāk ietekmēt meklēšanas rezultātus, un pavisam nesen Google arī paziņoja par to kā šie meklēšanas rezultāti izskatīsies pēc dažu algoritmu maiņas. Lai arī es neticu, ka sociālie tīkli kļūs par noteicošajiem SEO rezultātu ietekmē, tomēr tas noteikti būs pietiekami svarīgs faktors SEO rezultātu sasniegšanai. Latvijā vēl atsevišķi interneta darboņi klaigāja par nofollow atribūtu (jo redz backlinku dabūšana ir vēl viens baigi svariīgs pasākums) sociālajos tīklos un tādēļ tajos postoja tikai tādēļ, lai arī tur atzīmētos, tomēr ieguvēji ir tie kuri mērķtiecīgi ir strādājuši pie tā lai cilvēki dalītos ar citiem viņu radītajā kontentā, un tagad būs jau daudz vieglāk.
  2. Lokālo tirgu izdevības – aizvien vairāk un vairāk cilvēku internetā meklē produktus, servisus, kuponus un darījumus, kuri attiecās uz viņu dzīvesvietu vai vismaz ir pieejami tuvu viņu dzīvesvietām.
    Vienkāršs piemērs, diez vai tavu mājaslpas apmeklētāju interesēs piedāvājumi Rīgā, ja tavā mājaslapā uzturās pārsvarā Daugavpils iedzīvotāji, protams var ņemt globālākus piemērus un attiecināt produktu vai pakalopjumu kuram būtu problēmas ar Latvijas lokalizāciju vai tamlīdzīgi, (bet domu jau sapratāt). Vai esi pamanījis arī pie mums kaut ko līdzīgu? Ir, ir , atsevišķi inteneta projekti to jau ir realizējuši un par to man liels prieks.
  3. Mobilitātes pieaugums – mobilā interneta tirgus pilnībā pārspēs ierastos tradicionālā interneta pieslēguma datorus jau tuvākajos 5 gados, kas nozīmē ka nospiedošais vairākums internata radītā trafika nāks tieši no mobilajām ierīcēm. Mobilajām ierīcēm paredzētie produkti un pakalpojumi tiks pirkti aizvien biežāk un vairāk. Kā tava mājaslapa izskatās mobilā telefona ekrānā?
  4. Pay-Per-Call tā ir BOMBA!- nav nozīmes vai tu šo postu lasi, kā affiliate mārketeris, vai arī kā affiliate programmas vadītājs, šo tev noteikti jāpatur prātā.:Partnerprogrammu vadītājiem Pay-Per-Call modelis strādā vienkārši ideāli, te gan jāpiemetina, ka attīstot šādu affiliate programmu ir jāpiemēro savādāks izmaksu modelis, kamēr affiliate mārketeriem jāpatur prātā, ka tieši šādas affiliate programmas uzrāda vienkārši dramatiskus pārdošanas rezultātus, bet par to sīkāk kādā nonākošajiem rakstiem.
  5. Vairāk affiliate tīklu, vairāk izdevību – jau pagājušajā 2010. gadā ievērojamas affiliate mārketinga tēmai veltīti forumi un konferneces notika vismaz 2x vairāk, šajā gadā to skaits turpinās augt, kādēļ ir vērts apmeklēt šos pasākumus: iespēja satikt affiliate programmu vadītājus, vadošos affiliate mārkterus, iespēja uzzināt svaigāko informāciju par aktualitātēm, iepazīties ar sev līdzīgi domājošajiem, saņemt labākus piedāvājumus u.t.t pie mums Latvijā partnerprogrammu mārketings ir ieguvis otru elpu caur kolektīvo iepirkšanās portālu daudzumu, kas ir precīzs partnerprogrammas modelis, kā būtu jāstrādā partnerprogrammām pēc PPS (Pay Per Sale) modeļa. Mazliet to visu transformējot es domāju, ka arī Latvijā parādīsies līdzīgi partnerprogrammu tīkli un viss būs arī pie mums kā pie cilvēkiem.:)

    Vai vēl ko esmu aizmirsis?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru