08.04.12

Viens algoritms tomēr visiem neder...


Pētot pašmāju realitātes šovus, dažnedažādas talantu fabrikas, dziedātprasmes un tamlīdzīgus konkursus, lēnā garā nonācu līdz šim rakstiņam. Tā teikt, sakrājies...

Ir skaidrs, ka vietējām TV kompānijām ir lētāk un iespējams pat saimnieciski izdevīgāk uzražot kādu pašmāju šovu kurus monetizē, piesaistot dažnedažādus sponsorus un atbalstītājus, protams ieskaitot pašu konkursantu tuviniekus un draugus kuri  tādēļ, lai viņu lolojums netiktu izbalsots, sūta nenormālu apjomu paaugstinātas maksas īsziņas, jo ne es ne mana ģimene nedz arī man pazīstami cilvēki to nav darījuši nevienu reizi,  un lai segtu šos izdevumus paņem ik pa reizītei kādu kredītu no nebanku kreditētājiem.
Bet ar to jau nav gana, protams pokemoniem gribās ātrāk tikt slavas saulītē un viņi ir gatavi darīt visu, lai tikai panāktu šo cēlo mērķi un nokļūtu slavas saulītē. Realitātes šovu dalībnieki tiek ieslēgti telpās, bet, lai parādītos kāds ekšens, (un ekšens ir vajadzīgs, jo bez ekšena nebūs reitinga) telpās tiek ienests alkohols, protams nākošajā dienā ir atkal par ko visiem parunāties, kā tas pēc kārtīgas lauku diskotēkas pienākās, kāds izkāvies, kāds vēnas griezis, kāds izdomājis parādīt sevi pilnā krāšņumā. 

Reklāmistiem ir tāds teiciens, ja nu neko vairs nevarat izdomāt sava produkta reklāmai, izmantojiet pupus, pupi strādā vienmēr, tomēr šim nevar piekrist, jo kailu sieviešu izmantošana (argumentējot to, ka tas ir viegli erotisks un vispār māksliniecisks faktors), pēc daudzu reklāmas nozares profesionāļu domām tomēr novērš uzmanību no reklamējamā produkta (ja kādam vajadzēs, sameklēšu kur tas tika analizēts). Bet nu tā tāda liriska atkāpe, atgriežoties pie mūsu pašmāju daiļavām, manuprāt seksa blogere jau ir kļuvis par lamuvārdu, savā laikā to skaisti ar jaunu sparu (nebūt ne pirmā seksa blogere, bija arī kādas LV prostitūtas dienasgrāmata, kurā viņa iztirzāja savus klientus), uzsāka @Merelina, simpātiska, gudra u.t.t. u.t.j.p sieviete, bija interesanti palasīties par viņas piedzīvojumiem, tad to sāka kopēt jau vesels bataljons, pašpasludinātās seksa karalienes un seksīgākās titula īpašnieces par visām varēm centās pierādīt, ka lūk, viņu krūšu forma ir daudz skaistāka, no rakstiem pārgāja nākošajā līmenī, un ķērās pie darbiem, laikam jau vairs nav nevienas, kura alkstot pēc mediju uzmanības nebūtu izģērbusies  kameru priekšā, tā teikt, lai būtu ko mazbērniem parādīt, protams ir bijuši perebori, neatceros, kā sauca to būtni kura piedalījās resnīšu realitātes šovā, bet atklājās, ka meitene filmējusies hardcore porno filmās, Okartes dalībniece – „afrolatviete”?(kas tas par tādu jaunvārdu) mācoties vidusskolā, pašķībi padziedāja, bet lūk tagad būs Latvijas pārstāvētā Playboy modele (re Latvija vairs netiks asociēta ar blondu, skaistu un gudru sievieti, bet ar visparastāko nēģeri, pardon- afrolatvieti ), tas kas ir-seksa propoganda, kura tiek potēta nenobriedušajās coca-colas nodzertajās smadzenēs? 

Savā laikā tāda organizācija, kā  ”Papardes zieds” staigāja apkārt pa skolām un mācija bērniem , kā pareizi lietot prezervatīvus un vispār kas ir kontracepcija, bērni mums advancēti, kā minimums saprot to, ka ja devaisam nav toučskrīna, tad tā ir vakardiena, un ātri saparata, ka pareizākā metode ir nevis lietot prezervatīvus, bet lai samazinātu dzimstību tīņu vidū, ātri vien popularitāti ieguva orālais un anālais sekss, kā lieliska alternatīva, dzimstības samazināšanā tīņu vidū, dažās skolās pat parādījās jauno māmiņu istabas, kurā neveiksmīgās mīlestības sekas var gaidīt savas māmiņas starpbrīžos, ir protams arī apzinīgas meitenes, kuras kādu dienu no rīta stāvot rindā  pirms manīm, apzinīgi saviem 2 jogurtiem un ābolam, pievienoja savām skolas pusdienām,  arī paciņu prezervatīvu. 

Ja agrāk bija diezgan populārs mīts par to, ka sieviešu-slavenību karjera vienmēr iet caur producenta gultu, tad šobrīd ir pilnīgi skaidrs, pat ja tev ir talants, bet tu neparādīsi savus pupus, tu pavisam noteikti slavena nebūsi, nu vismaz kā minimums, tad jābūt seksa skandālam ar vecu onkuli, kā to piemēram izdarīja nepilngadīgā, aktrises  Zeltiņas meita ;)

P.S. Vispār to pupu jau ir kļuvis tik daudz, ka drīzi arī šis reklāmistu postulāts tiks gāzts, vajadzēs meitenēm sevis popularizēšanai kaut ko jaunu izdomāt.
Anekdote ar morāli:
Vilcienā kopā brauca  3 programmētāji un 3 jūzeri, jūzeriem 3 biļetes, programmētājiem viena. Parādījās kontrole, programmētaji ātri iemūk tualetē, un gaida kad kontrolieris pieklauvēs pie durvīm. Kontrole pienāk, paklauvē, programmētājs pa durvju šķirbu pasniedz biļeti, kontrolieris aiziet. 3 programmētāji un 3 jūzeri devās ar vilvcienu atpakaļ. Jūzeri nopirka 1 biļeti, programmētaji nevienu. Parādījas kontrole, jūzeri ātri aizmuka uz tualeti, programmētāji pēc brīža šiem pakaļ. Programmētāji paklauvēja pa tualetes durvīm, jūzeri pasniedza pa šķirbu vilciena biļeti. Programmētāji to paņēma un iemuka blakus tualetē. Jūzeri tika no vilciena izsēdināti.... Ko no šī var secināt. Ka nevienmēr viens un tas pats algoritms, strādās vienādi, viss ir atkarīgs no tā, vai tu esi programmētājs vai jūzeris. JJ:J

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana