24.03.11

Pārgāju no iPhone uz Android aparātu


Pārgāju no iPhone uz Android aparātu

Un sākās…
1.Kur te ir ikoniņas?
2. Nafig tik daudz brīvības devaisa darbināšanā?
3. Pirmo reizi pēc trīs gadiem atkal aizsūtīju failu pa Bluetooth, sajutos kā kosmonauts.
4. Tas ir vāks, bildītes brauzerī kustās.
5. Sāka likties, ka Stīvs Džobs nebūt nav mesija. Palika bail no savām domām, drošības pēc pirms gulēt iešanas  palūdzos pie sava mini iPada.
6. Izrādījās, ka dažādus pielikumus var pievienot ne tikai no Marketa. Interesanti tas ir likumīgi?
7. Kaimiņš iedeva savu microSD karti ar mūziku, man tādas aizdomas ka viņa ir nelegāli ielādēta, ejot pa ielu mani nomāca paranoja, ka tūlīt mani sašņorēs
8. Iekačāju filmu uz sava smārtfona. Es viennozīmīgi esmu ģēnijs.
9. Noskatījos filmu uz smārtfona,  bez konvertācijas! Kā Jūs mani varat tagad uzrunāt uz Tu?
10. Uzzināju par Root… tas pielīdzināms tam, kā man 6 gados pastāstītu no kurienes patiesībā parādās bērni. Šoks viens prêt vienu.
11. Stīvs Džobs, plakātā kurš piekārts guļamistabā, skatās uz manīm ar aizdomīgu skatienu, pārlīmēju to plakātu tuoletē, tā sacīt, tur kur viņam patiktu labāk.
12. Uzštellēju jaunu launčeri, izdzēsu visus nevajadzīgos mēslus, pieinstalēju kaudzi visādu vidžetu, kaut kas līdz galam nepatika, uzliku custom ar modificētu kodolu, benchmark ieraudzīju rezultātu 2900. Beidzu!
13. Atguvos, kā sataisīju  root-App2SD,SAM4,set cpu,swapper benchmarks parādīja +500, un man to vajadzēja? A tas viss aiz nabadzības…

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru