16.05.14

Biznesa pusdienas TEX MEX Restorānā, jeb gadzjužņikā....



Slinkoju ar blogu, darbu daudz, bet nu šoreiz jāraksta ir, ne par politiku protams, jo man jau apnicis lasīt vienu un īstenībā zināt citu, bet ne par to šoreiz ir stāsts. Ar vienu vārdu sakot.....
Tieši un precīzi 15. Maija dienā man bija paredzēta viena tikšanās un kopā pusdienu paēšana, ātri piemetis variantus secināju, ka ļoti iespējams man kā smēķētājam būs labāk piemērota Klondaikas TEX MEX restorāns (ēstuve) uz Dzirnavu ielas pretim Radisson Blue.  Viss forši, duros iekšā, jautāju, kas ta nu ēdams šodien biznesa pusdienu piedāvājumā, (jo redz tāfeli grūti pie vārtu ieejas izlikt, un ta patstāvīgi esot nonesta pagrabstāvā). Atbilde : Frikadeļu zupa, Cepta cūkgaļa uz iesmiņa ar ceptiem kartupeļiem un svaigiem dārzeņu salātiem + aliņš Cēsu 0,3 (aliņš mana opcija), viss gut....
Pie blakus galdiņa iekārtojušās divas kundzītes, kuras kā es sapratu testēja jaunos ēdienkartes variantus jo varēja dzirdēt apspriežamos jautājumus par garšas niansēm, un tieši tā iemesla dēļ, top arī šis topiks.
Ēdam zupu, sarunājamies ar paziņu, pa ausu galam dzirdu – tas nesaderas, šis bija ideāli, bet derētu izteikt  vairāk saldskābu garšas niansi un tamlīdzīgus epitetus. 
Nu, kas tad man, vienkāršam traktoristam...
Atnesa maizīti, zupu, viss gut, maizīte kā vienmēr silta, sviestiņš ar garšvielām arī...
Atnesa otro.......
Uzkožu kartupeļu biezeni, nesaprotu, nahren viņš remdens, griežu gaļu,  praktiski negriežas, pārgriežu uzkožu, gaļa sīksta un no iekšpuses absolūti AUKSTA........ mana nervu sistēma to neizturēja, blakus pie galdiņa, apspriež hvz kādas augstās garšas matērijas, man jāēd pusdienu piedāvājums, kādu es pat savam sunim nepadotu.... Es ļoti labi zinu, kā jāgaršo tiko grillētai gaļai, bet nu atvainojiet, gaļa vairs pat nesmaržo pēc gaļas, to pat nevar sakošļāt, tā ir jānorij, un tā no iekšpuses ir auksta.

Pasaucu oficianti, prasu, kas par štellēm, kā var par 4,50 EUR man smērēt iekšā to, ko pat ne tas ka LIDO, bet pat 1. Ģimnāzijas ēdnīcā neuzdrošinātos darīt... 
Un sekoja ģeniāla atbilde: Nu mēs vienmēr gaļu sagatavojam iepriekšējā dienā... un visu tikai uzsildam...... 

Tātad pa 4.50 EUR, kas ir līdzvērtīgs visur Rīgas centrā 4,50 – 6,50 EUR biznesa pusdienu piedāvājumā šis ir ne tas ka sūdīgākais, bet pilnīgi noteikti ignorēšanas vērts iestādījums... Nav ne antireklāma, ne reklāma, mani vienkārši  piebesīja apspriede no blakus galdiņa kur testēja jaunos ēdienus.

Jā, es zinu kādu pienesumu tas nesīs šim sūda iestādījumam, BET BEIDZIET tak cilvēkus uzskatīt par idiotiem.Un ja kāds mani aicinās pusdienās centrā uz TEX MEX neaicieniet, tur manas kājas vairs nebūs un arī citiem neiesaku.

2 komentāri: