13.09.11

Stāsts par atslēgvārdu SEO.


Neko sen neesmu rakstījis, tad nu pārlūkojot rezultātus iekš Googles tantes, atcerējos tādu foršu gadījumu, kad man kāds jaunais speciālists uzdeva jautājumu,  ja reiz es tāds SEO spečuks, tad kāpēc manis paša lapa nav atrodama uz galveno vārdu SEO, Googles TOP10.
Atbildēju,  ka tas jau laikam tas pats stāsts par kurpnieku bez kurpēm, bet pēc sarunas sāku aizdomāties, tiešām kādēļ nepamēģināt, papētījām, kas tad notiek ar šo vārdu un izrādījās visādi kantori kur savākušies dažāda līmeņa SEO džeki spiež uz PPC tīklu un tadejādi cer noķert sev klientus,  bet nu tas manī izraisīja smaidu,  kā tas nāk, ka savās reklāmās stāsta cik šie ir advancēti Seo speciālisti, un paši nemaz nav atrodami, kā tikai maksājot Googlei, lai parādītos vismaz maksas rezultātos, tas norāda uz to, ka laikam jau tomēr nekādi spečuki šie nav  ganJJ Nevar taču SEO spečuks teikt, ka viņš ir kruts, ja pats savu lapu nespēj iecelt pirmajos 10 rezultātos. Nu OK, braucam tālāk.
Vēsturiski Google savu meklēšanas algoritmu ir mainījusi vairākkārtīgi, un pēdējais mums zināmais ir jaunais meklēšanas rezultātu atgriezšanas algoritms ar koda vārdu ”Panda”.
Nja. Daudziem sagrozīja galvu šis apdeits, un daudzi krita panikā, meklēja „brīnumzāles”, lai noturētu savas pozīcijas organiskajos meklēsans rezultātos un sāka spaidīt +1 pogu, cerot uz jauno brīnumu. Sākotnēji arī es paeksperimentēju ar šo jauno pogu un sapratu, ka šobrīd baigie brīnumi no tās pogas spaidīšanas tomēr nav.
Ir jau daļa taisnības par to kontenta regulāro papildināšanu, bet tas ir tikai on-site faktors un ir daļa taisnības arī par tiem beklinkiem, jo ja citas majaslapas neved uz Jūsu mājaslapu, arī tas norāda, cik Jūsu lapa var būt noderīga citiem.
Latvijā ir tāds fenomens, ka blogu, portālu un vortālu un sazin vēl kā īpašnieki, par visām varītēm cenšās visiem linkiem uzlikt nofollow atribūtu, un paši sev applaudē,  un SEO cilvēki Latvijā visu laiku ķer galvu kopā, kad runa iet par ienākošo saišu skaita audzēšanu.
Bet nu atpakaļ pie stāsta par atslēgvārda iedabūšanu topā-tad nu lūk, izanalizējot informāciju, kas ir pieejama publiskajā telpā un savelkot paralēles ar citiem faktoriem, saņēmos arī es un izdarot pārs maģiskās kustības SEO kā atslēgvārds izmeta manu resursu 4.pozīcijā no 39.pozīcijas 6 dienu laikā, par ko arī sev applaudēju un atkal sapratu vienu lietu, nav Latvijā tās konkurences ne uz kādiem atslēgvārdiem, vajag tikai zināt tehniku un principus pēc kā jāvadās veicot SEO un SERP darbības.
Tas arī viss.
P.S> Uz jautājumu, ko tad tieši es darīju, neatbildēšu, tas katram pašam jāizkož, vai arī jamaksā citiem kuri zina kā to izdarīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru