14.08.13

Partizānmārketinga skaistākais piemērs šogad.



No sākuma tas viss izskatījās pēc patiesa stāsta, par kādu ļoti advancētu kredītņēmēju no Voroņežas, kurš it kā pārlabojis bankas līgumu un tādā veidā, banku praktiski nostādījis ļoti neizdevīgā situācijā. Sākumā šī ziņa parādījās dažādos mazos Krievijas interneta resursos, bet kamols vēlās ar tādu ātrumu, ka uz to uzķērās arī lielāki mēdiji, un dabiski, tas viss nonāca arī Latvijas mediju telpā, kura praktiski ar to arī tikai nodarbojas, kā Krievijas mediju telpas ziņu tulkošanu.  Pat mūsu Diena.lv, nepamanīja, ka šī ziņa atkārtojas ar tādu skaistu un neuzkrītošu regularitāti, apmēram 1x sešos mēnešos, pie viņiem pašiem.


Bet nu ne par to ir stāsts. 

Nav sliktas reklāmas, arī antireklāma ir reklāma, nosprieda Tinkoff organizācijas partizānmārketinga Guru, un palaida skaistu stāstu interneta vidē, lasītāji aplaudēja gudrajam kredītņēmējam, banka teica, ka tiesāsies un nekādus 24 miljonu Krievijas rubļu nemaksās. Neviens tā īsti nepievērsa uzmanību, ka runa iet par 2008. Gada notikumiem, bet tas arī nevienu nesatrauca, nevienu nesatrauca arī tas, ka parasti, šāda veida karšu derīgums termiņš ir 3 gadi. Bankas nosaukums parādījās visos lielākajos mēdijos, interneta komentētāji, savā starpā jau sāka izdomāt, kā šādas shēmas īstenot arī dzīvē, un komunikācijas virziens ieņēma pat pozitīvu virzienu, lai arī neviens no mums bankas tā īsti nemīl, tad šo reakciju banka jau bija gaidījusi un patiesībā gaidīja citu iznākumu. 

Un fināls bija sekojošs, tikpat skaisti, kā drāmas pēdējā ainā, sliktais kļūst par labo un nes labo vēsti. Banka nomet oficiālo paziņojumu pie sevis mājaslapā, ka šie ir vienojušies ar doto kungu par mierizlīgumu un šis kungs atcēlis visas savas pretenzijas pret doto banku, tā vietā no bankas neņemot tās piedāvāto kredītkarti, bet parasto debetkarti. HA-HA-HA.
Lūk cik skaista pasaka sanāca, no 24 RUB miljonu pretenzijas, tā pārvērtās uz 6, tad samazinājās uz 900 000, un beigās pretenzijas uzturētājs, jūtas gandarīts, ka ticis pie parastas debetkartes!
Īsts "partizānmārketinga" šedevrs, kuru būtu jāņem, kā vienu no labākajiem paraugiem, kredītiestāžu reklamēšanā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru