Viena veca reklāmistu patiesība skan tā: "Ja gribi tikt sadzirdēts lielajā reklāmas troksnī, kliedz skaļāk."
Tā nu es sēdēju un domāju, kā tad lai pakliedz, lai pamana:):):) šo emuāru(?)izveidoju 28.jūlija naktī, kad nenāca miegs un sākotnēji bija tāda maza doma, par vietu, kur dažreiz iecept, ko tādu, lai pēc tam gribētu šeit atgriezties atpakaļ. Analizējot, mūsu pašmāju vipi.lv un dažus apmeklētākos resursus Krievijā, tapa skaidrs, vajag rakt tajā virzienā, kur "lido galvas":):):):):)
Un vienā dienā sasummējās visi saskaitāmie, lai varētu uzbliezt vienu "case study", sīkāk par to citreiz, bet šobrīd patiesība ir tāda, vienā dienā izdevās "uzražot" divus rakstus, kas sacēla troksni interneta vidē. Kas arī patiesībā bija gaidāms, un man par to mazs prieciņš. Interesanti ir tas, ka gandrīz neviens blogeris nepublisko savus statistikas rādītājus, jo tā laikam ir ļoti konfidenciāla informācija:):):) laikam jau ar domu, lai potenciālajiem reklāmdevējiem "stumtu batonus" ausīs, un stieptu krāniņu deviņstāvenes augstumā:):):):):) Labi par to citreiz, bet ko tad es caur šo troksni esmu panācis, nu pateicoties tikai twitera spēkam sanāca, ka šo vietu apmeklēja pāri 600 cilvēku no 29 vietām, vienā dienā. WOW, nu forši vienai pavisam jaunai interneta vietnei.
Kas būs tālāk?
Tālāk būs tikai trakāk...PEACE
Tā nu es sēdēju un domāju, kā tad lai pakliedz, lai pamana:):):) šo emuāru(?)izveidoju 28.jūlija naktī, kad nenāca miegs un sākotnēji bija tāda maza doma, par vietu, kur dažreiz iecept, ko tādu, lai pēc tam gribētu šeit atgriezties atpakaļ. Analizējot, mūsu pašmāju vipi.lv un dažus apmeklētākos resursus Krievijā, tapa skaidrs, vajag rakt tajā virzienā, kur "lido galvas":):):):):)
Un vienā dienā sasummējās visi saskaitāmie, lai varētu uzbliezt vienu "case study", sīkāk par to citreiz, bet šobrīd patiesība ir tāda, vienā dienā izdevās "uzražot" divus rakstus, kas sacēla troksni interneta vidē. Kas arī patiesībā bija gaidāms, un man par to mazs prieciņš. Interesanti ir tas, ka gandrīz neviens blogeris nepublisko savus statistikas rādītājus, jo tā laikam ir ļoti konfidenciāla informācija:):):) laikam jau ar domu, lai potenciālajiem reklāmdevējiem "stumtu batonus" ausīs, un stieptu krāniņu deviņstāvenes augstumā:):):):):) Labi par to citreiz, bet ko tad es caur šo troksni esmu panācis, nu pateicoties tikai twitera spēkam sanāca, ka šo vietu apmeklēja pāri 600 cilvēku no 29 vietām, vienā dienā. WOW, nu forši vienai pavisam jaunai interneta vietnei.
Kas būs tālāk?
Tālāk būs tikai trakāk...PEACE
Bilde ar googles analītiķa rezultātu, kā pierādījums.
Tad kad vismaz tikpat būs regulāro apmeklētāju ik dienas (vai vismaz pāris komentārus pie katra ieraksta), tad tas būs notikums. Pagaidām prieki bez liela pamata. Ieliec Sončikas piena kannas un apmeklējums būs debesīs.
AtbildētDzēsthmmm, doma laba....
AtbildētDzēst