Redz kā sanāca, ap 2006.gadu Latvijas Valsts Ceļu gaiteņos tika runāts par pilotprojektu, kas attiecās uz ceļa posma Rīga-Sēnīte rekonstrukciju, protams tajā laikā SM vadīja A.Šlesers, kurš toreiz savā repertuārā būdams, solīja pat ārvalstu kompāniju piesaisti (patiesībā viņš jau arī zināja tieši kuras:):):)). Tas viss būtu sīkums.
Toreiz aprēķini rādija, ka ceļu var rekonstruēt par 10 milj.Ls /km, kamēr Čehijā, Polijā un pat Vācijā autobāņus arī tobrīd būvēja lētāk.
Nu un šobrīd ir dota zaļā gaisma procesam virzīties tālāk.
Kā jau solīja Šlesers, starp konkursantiem ir ārzemju kompānijas (es būtu brīnījies ja nebūtu), kuri apsolās darbus veikt kopā ar vietējiem apakšuzņēmējiem, un šie piedāvā uzbūvēt šo jauno autobāni kura garums ir tikai 24 km, par 5,5milj.Ls/km. Forši, mums arī būs viens īsts autobānis, bet braucēji jau zina, ka šis ceļa posms, jeb apvedceļš tīrajā laika ietaupījumā, mums dos apmēram 3 minūtes, kas mums būs jāpavada ceļā.
Ir jau forši ka mums būs beidzot arī normāls bānis, bet cik viņš mums ir nepieciešams?
Bet taču vadošajam projekta personālam un iesaistītajiem ļaužiem steidzami ir nepieciešamas jaunas dāčas un lepni autombīļi. Iepriekšējās jau brūk kopā.
AtbildētDzēstTu ar zin' kā no mēness. :D