11.08.09

LMT jaunā reklāmas kampaņa,

Šodien pamanīju agresīvi uzsākto LMT kampaņu, kur dažādi personāži stāsta, cik viņi labi jūtas ar LMT u.t.t. visvairāk es pārsmējos no apsarga tipāža,jeb tas bija domāts policists(tā arī nesapratu), bet nu visa reklāmas kampaņa balstīta uz brenda vērtībām un sociālo personāžu izmantošanu (tā sacīt tuvāk tautai) kāpēc es pievērsu uzmanību šai reklāmai...
Apmēram gadu atpakaļ TNS Latvija veica tirgus pētijumu, iesaistot sarunā apmēram 12 uzņēmējus kuri izmanto citu operatoru pieslēgumu un viņiem vajadzēja izstāstīt, gan savu pieredz, gan atziņas kādēļ neizmanto LMT. Visi bija vienisprātis, ka LMT ir visdārgākais operators (un tas ir fakts), daudziem patika Tele2 biznesa klientu apkalpošanas modelis, apmierināja arī pārklājums un galvenais arguments-izdevumu smazināšanās attiecībā uz mobilo telefonu rēķiniem.
Pētot jaunajā reklāmas kampaņā uz ko tad LMT "spiedīs", ilgi nebij jāmin, galvenais uzsvars tiek likts uz ĀRPRĀTĪGI STABILO ZONAS PĀRKLĀJUMU, nu kammonnn, es tādai reklāmas aģentūrai, ne tas ka naudu atņemtu, bet vēl kompensāciju sistu ārā, ja LMT ir flagmanis novatoriskajos risinājumos, ja pirmais pamanījās tirgot Latvijā iPhone, un kā izrādās arī pagaidām vienīgais, kurš piedāvā N97 Nokia, tad manuprāt bija jauzsver tehnoloģiskās un uzņēmuma stratēģiskās priekšrocības, nevis traktorists man ekrānā stāstīs, ehhh tak zonas nav, pagaidām neesmu vēl redzējis reklāmas kampaņā uzņēmēja telu, laikam jau nav argumentu:):):):) domāju, ka jāpagaida 2-3 dienas un tad jau atkal būs operatoru reklāmas kariņš TV ekrānos...
3 vārdos savelkot rezumē... LMT reklāma ir pilnīgs čau un der tikai, kā gada stulbākās reklāmas godalgas pretendents.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru