Mani pašu, kādu laiku atpakaļ, sasmīdināja fakts, ka pats A.
Mednis kurš sakās ir sociālo mēdiju eksperts, tviterī sāka prasīt cilvēkiem, lai tie
viņam sūta printskrīnu ar noteikta KW rezultātiem Google, jo viņam acīm redzot,
ar visu viņa pieredzi pietrūka zināšanu, ka katrs uz sava datora lietotājs
var redzēt tikai to ko viņam dots redzēt,
jeb Google jau sen ir izdomājusi, ka viņa iespējams varēs attēlot tieši tos
rezultātus iekš "organic search results", ko meklējis ir cilvēks visā šajā haosā, ko sauc par internetu.Toreiz man šķiet, viņš izvēlējās atslēgvārdu "aviobiļetes", bet nu iespējams, ka kļūdos.
Te nu mazliet visiem ir jāpaskaidro būtība, "Lielais tētis"
par mums vāc informāciju katru dienu, ja vien Jūs paši no tā neesat
atteikušies, un ja neesat reģistrēti ar kādu epastu vai citu, "Tēta", radītu,
nopirktu, servisu. Arī dinamiskās
atslēgvārdu ieteikšanas funkcija ir atslēdzama tikai tad kad Jūs to speciāli noliedzat. Un
visi tie mēģinājumi pierādīt, ka tomēr esi Tas kurš ir vērts būt 1. Pozīcijā,
nenozīmē, ka Tu tāds esi. Cīnos es visaugstākās konkurences nišā LV, "vispār Latvija tāda forša smilšu kastīte kur paspēlēties" lai
saprastu, kā uzvarēt US un UK, un RUS tirgos, rezultāti ir mainīgi, tomēr ir
ievērojamas tendences, ko izvērsuši un sekmīgi darbojas atsevišķi resursi, tos
nav pa spēkam atrisināt tiem, kuri sevi
paši nodēvējusi par "ekspertiem", vai kurus, modes kārie atsevišķi pašpasludinātie arī par tādiem nodēvējuši, jo cilvēki kuri
pēkšņi sāk „uzrādīt „ da jebkādus rezultātus slēgtās struktūrās un kuri „automātā”
tiek nosaukti par -„ekspertiem jo, par dažiem tiešām jāsmejās”, ir absurds un
cienījuši tikai vienu:- „banu no jebkura cita interneta
mārketinga speciālista amatu nosaukumiem”.
Tātad, kā lietotājs savā datorā redz Google rezultātus:
1. a)Lietotājs vienkārši savā pārlūkprogrammā ieraksta
meklējamo atslēgvārdu, un viņam izpeld
resurss kuru viņš ir iepriekš apmeklējis, jo cache atmiņa strādā nevainojami.
2.
b) Lietotājs notīra cache un atkal meklē, bet izmanto
dinamisko meklēšanas rezultātu priekšā teikšanas funkciju, un atkal tiek
atrādīti tie rezultāti, ko Google iesaka apmeklēt pirmkārt.
3. c ) Lietotājs neizmanto dinamiskās, „priekšā teikšanas
funkciju”, ieraksta meklējamo vārdu līdz galam, ir notīrijs cahe atmiņu
pārlūkam. Parādās korektie rezultāti.
d) Lietotājs piemēram ir uzlicis sev krieviskotu Windows, un viņam tiek izvadīti atkal pavisam citi meklēšanas rezultāti.
Vēl tāds mazs sīkums: Vēl atšķirās globālie rezultāti no lapām piemēram latviešu valodā un savukārt nākošie rezultāti atšķirās, ja izvēlamies lapas nevis Latviešu valodā, bet no Latvijas:):):)
d) Lietotājs piemēram ir uzlicis sev krieviskotu Windows, un viņam tiek izvadīti atkal pavisam citi meklēšanas rezultāti.
Vēl tāds mazs sīkums: Vēl atšķirās globālie rezultāti no lapām piemēram latviešu valodā un savukārt nākošie rezultāti atšķirās, ja izvēlamies lapas nevis Latviešu valodā, bet no Latvijas:):):)
Ko no šejienes var secināt?
Ir jāsaprot, kā
strādā dominējošie dzinēji.
Ne vienmēr Pasūtītājs saprot, ka viņa sameklētie rezultāti
sakritīs ar Tavējiem.
SEO nav bērnudārzs, neiedomājieties tikai meta tegu
izlabošanu un uzreiz pozīciju strauju paaaugstināšanu
Daudzi cilvēki nemaz neatšķir dinamisko meklēšanas ieteikumu
rezultātu algoritmu, tādēļ labākās pozīcijas turēt arī iekš organiskā, lai būtu
ko parādīt, bet par cik dinamiskie rezultāti jau pārņem 70% no organiskajiem apmeklējumiem ir jācīnās
par apmeklējumu citos veidos, meklēšanas dzinēji cīnās savā starpā, un iegulda naudu, lai tos pilnveidotu, bet
tas ir ļoti grūti izdarāms darbs, jo jāuzmin ir katra mūsu vēlme, tādēļ arī pie
mums LV ir jāizvēlas labākie SEO speciālisti Latvijā.
Kā to izdarīt?
Elementāri: atveram google.lv un meklējam logā: „labākais SEOspeciālists Latvijā” un izvēlamies pirmo:)
Gati, man šķita tu sapratīsi kāpēc es to darīju. Nesaprati? :(
AtbildētDzēst