Pazīstama situācija? Gribējās gan rakstīt ne par
automašīnām. Automašīnas tiešām dažreiz pērk, lai tās pēc tam noliktu visu
apskatei, kas apliecina tā īpašnieka statusu, lai visi redzētu, ka cilvēks ir
ieguldījis naudu kādā ekskluzīvā priekšmetā, lai arī spēļmantiņā, bet
pietiekami efektīvā.
Daudzi ir dzirdējuši apgalvojumu: Ja tevis nav
internetā, tevis nav vispār.
Vispār jau daudzi uzņēmēji ir
sapratuši, ka internetā ir jābūt un dažreiz tas ir pat nepieciešams. Ja cilvēks
apzinās nepieciešamību, tad viss ir kārtībā, viņš lietai pieies nopietni un
racionāli, saprotot, ka tās ir investīcijas biznesa attīstībā. Tomēr ir vēl
viena kategorija uzņēmēju, kuri mājaslapu veido tikai ķeksīša pēc, jo
mājaslapas ir visiem viņa konkurentiem, draugiem, un paziņām. Un te sākas joki.
Patiesībā par jokiem arī gribēju uzrakstīt.
Vispār šos uzņēmējus varētu
sadalīt divās kategorijās, vieni kuri saprot ko viņi dara, otri kuri nesaprot.
Parasti šis stāsts sākas tā, tiek meklētas vai nu web-studijas, vai
freelanceri, kuri ir gatavi mājaslapu izveidot, gan vienā, gan otrā gadījumā ir
iespējams tikt pie gatava produkta, kurš var būt, gan dārgs, gan lēts, gan
kvalitatīvs, gan nekvalitatīvs. Viss balstās tikai to, kā pasūtītājs un
izpildītājs ir viens otru sapratuši. Par aģentūrām varētu pat uzrakstīt
atsevišķu stāstu, arī par frīlanceriem, kuri gatavi kaut ko izdarīt par
nesaprotamām naudām. Un klientam vienmēr gribās visu ātri, labi un lēti, tomēr parasti viens no faktoriem ir jāizsvītro.
Bet kad šampānietis ir izdzerts,
un torte apēsta, sākas skarbā realitāte,
katru rītu pārbaudot mājaslapas apmeklētību, pasūtītājs sāk lēnā garā saprast,
ka izņemot viņu un viņa paziņas, ka arī nejaušos apmeklētājus, nevienam tā
mājaslapa nav vajadzīga, un tāpēc ievadā es tās automašīnas pieminēju. Jā,
smuka dārga spēļmantiņa, kuru veidojusi ļoti laba aģentūra un vislabākie
dizaineri, bet apmeklējuma nav. Nav un viss. Traki... cilvēks ir sapratis, ka
nekas nenotiek, nav lapai apmeklējuma un tas ir kārtējais nevajadzīgais
resurss. Viņš zina, ka citi uzņēmumi ir sataisījusi kontus Twiterī, izveidojuši
lapas FB un draugos, un viņš saprot, ka tie ir atkal izdevumi, bet nu jau tīrais sīkums ar to, kas ir izdots
pirms tam. Arī tas tiek izdarīts. Bet arī pēc šī manevra cilvēks saprot, ka
mājaslapa vēl joprojām nav vajadzīga, jo nepieciešams ir apmeklējums...
Protams
cilvēks nesēž mucā un uzzina, ka ir arī tādi cilvēki kurus dēvē par sociālo mēdiju
ekspertiem un SEO speciālistiem. Izvada pārrunas ar vieniem un otriem, bet viņu
nosauktās summas jau sāk likties pārāk lielas, jo viņi tak neprogrammē "php" un
"Python", un viņi tak dizainu kurš ir „tehniski sarežģīts” arī neveido, par ko
viņi vispār prasa naudu? Jā, par ko gan? Vienīgais mērķis, kādēļ šādi
speciālisti tiek piesaistīti ir mājas lapas apmeklējuma audzēšana, un tas ir
visdārgākais posms visā mājaslapas veidošanas un uzturēšanas procesā. Tā ir
jāpieņem, kā aksioma un tā būs vienmēr.
Kāpēc? Šie cilvēki palīdz atrast
pasūtītājam klientus, uzlabot to lojalitāti un vairot uzticamību uzņēmuma pakalpojumiem
vai precēm. Kāpēc neviens uzņēmējs neuzdod jautājumu, ja jau es firmu varēju
nodibināt par 100Ls, tad kāpēc man jāmaksā katru mēnesi vēl klientu menedžerim
vai projektu vadītājam vēl arī alga? SEO speciālists un SMM speciālists principā
nodarbojas tieši ar to pašu, tikai šoreiz šis jau ir online pasaulē, ko mēs
visi saucam par internetu.
Kā atrast labāko SEO speciālistuLatvijā un, kā atrast labāko SMM speciālistu Latvijā? Ļoti vienkārši. Ja jau
viņi dzīvo internetā, tad atveram google.lv un meklēšanas logā ierakstam šo
meklējamo teikumu... google tak mums nemelos :)
Vai tiešām arī TU domā, ka tu
vari atļauties spēļmantiņu kuru neviens nelietos?
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru