No sākuma tas viss izskatījās pēc patiesa stāsta, par kādu
ļoti advancētu kredītņēmēju no Voroņežas, kurš it kā pārlabojis bankas līgumu
un tādā veidā, banku praktiski nostādījis ļoti neizdevīgā situācijā. Sākumā šī
ziņa parādījās dažādos mazos Krievijas interneta resursos, bet kamols vēlās ar
tādu ātrumu, ka uz to uzķērās arī lielāki mēdiji, un dabiski, tas viss nonāca
arī Latvijas mediju telpā, kura praktiski ar to arī tikai nodarbojas, kā
Krievijas mediju telpas ziņu tulkošanu. Pat mūsu
Diena.lv, nepamanīja, ka šī ziņa atkārtojas ar tādu skaistu un neuzkrītošu
regularitāti, apmēram 1x sešos mēnešos, pie viņiem pašiem.
Bet nu ne par to ir stāsts.
Nav sliktas reklāmas, arī antireklāma ir reklāma, nosprieda
Tinkoff organizācijas partizānmārketinga Guru, un palaida skaistu stāstu interneta vidē,
lasītāji aplaudēja gudrajam kredītņēmējam, banka teica, ka tiesāsies un
nekādus 24 miljonu Krievijas rubļu nemaksās. Neviens tā īsti nepievērsa
uzmanību, ka runa iet par 2008. Gada notikumiem, bet tas arī nevienu
nesatrauca, nevienu nesatrauca arī tas, ka parasti, šāda veida karšu derīgums
termiņš ir 3 gadi. Bankas nosaukums parādījās visos
lielākajos mēdijos, interneta komentētāji, savā starpā jau sāka izdomāt, kā šādas
shēmas īstenot arī dzīvē, un komunikācijas virziens ieņēma pat pozitīvu
virzienu, lai arī neviens no mums bankas tā īsti nemīl, tad šo reakciju banka
jau bija gaidījusi un patiesībā gaidīja citu iznākumu.
Un fināls bija sekojošs, tikpat skaisti, kā drāmas pēdējā
ainā, sliktais kļūst par labo un nes labo vēsti. Banka nomet oficiālo
paziņojumu pie sevis mājaslapā, ka šie ir vienojušies ar doto kungu par
mierizlīgumu un šis kungs atcēlis visas savas pretenzijas pret doto banku, tā
vietā no bankas neņemot tās piedāvāto kredītkarti, bet parasto debetkarti.
HA-HA-HA.
Lūk cik skaista pasaka sanāca, no 24 RUB miljonu pretenzijas,
tā pārvērtās uz 6, tad samazinājās uz 900 000, un beigās pretenzijas
uzturētājs, jūtas gandarīts, ka ticis pie parastas debetkartes!
Īsts "partizānmārketinga" šedevrs, kuru būtu jāņem, kā vienu
no labākajiem paraugiem, kredītiestāžu reklamēšanā.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru