Pasaka par to, kā Jaunupa,
Repšes, Berķa un Belokoņa veidojumam dizaineri logotipu meistaroja. Par cik
piesaistītā web aģentūra bija megadārga un tās dizaineri vispār nenovērtējami,
Einārs neiebilda tam, ka šie izstrādās arī partijas identitāti, ar
kādu ūbermega logotipu, aģentūras džeki nekautrējoties izrakstīja rēķinu par tik nopietnu summu, cik
nopietns darbs un breinstormings jāiegulda, un turpināja strādāt savas lietas,
pagāja kāds laiciņš un arī Einārs sāka nervozēt, tā teikt, puiši, kur tas mūsu
partijas identitātes koncepts, johaidī... Arī aģentūras džeki sarosijās, jo
darbs ta jāatrāda nākošajā dienā, bet izdarīts ta ir praktiski nekas, patiesībā
vispār nekas... bet logotipu tā vienkārši bez kilograma ribās tak neizdomās,
sāka beidzot strādāt, lai arī darba laiks jau gāja uz beigām, un dizaineris vēl
joprojām nespēja attiet no pēdējā izpīpētā kāša, vajadzēja sākt domāt...
Skatījās puikas uz lpartijas nosaukumu un
izdomāja, liekam uzsvaru uz burtu A, tomēr pirmais burts latīņu alfabētā, bet
pirmais tas vienmēr ir labi, un ap to var veselu kilogramu”ūdens” sarakstīt, bet nu burts A ir un paliek burts
A. Sāka dizaineris meklēt visvisādus piemērus, neviens standarta un nestandarta
šrifts nederēja, tātad jāzīmē būs vektoros, bet dizainerim kautkā īsti
negribējās to darīt, tāpēc sākumā iepatikušos Adobe logotipu, un salīdzinot to
ar Avantis logotipu, radās vienkāršs kā diena risinājums, ņemsim kaut ko pa
vidu, vienam samazināsim laukumu apkārt un atstāsim tikai pašu burtiņu, bet no
otra ņemsim ideju par izpildījumu, un Voila... kāda starpība, vienalga šie zags, tāpēc jāfenderē ir jau no paša sākuma, še ku reku, logotips Eināram
tapa, Hepī end.. Visi applaudē, priekškars aizverās...
Izejnieki:
Nu skaisti tas Adobe izdomājis vai ne? Bet tur baigi daudz jāzīmē un tā...
Avantis mazliet kaut ko ar krāsu līdz galam neizštukoja,davaj labāk izgriežam to burtu un viss, galvenais nogriezt to stulbo uzrakstu apakšā....
UN TE REZULTĀTS:
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru