Pētot pašmāju realitātes šovus, dažnedažādas
talantu fabrikas, dziedātprasmes un tamlīdzīgus konkursus, lēnā garā nonācu
līdz šim rakstiņam. Tā teikt, sakrājies...
Ir skaidrs, ka vietējām TV
kompānijām ir lētāk un iespējams pat saimnieciski izdevīgāk uzražot kādu pašmāju
šovu kurus monetizē, piesaistot dažnedažādus sponsorus un atbalstītājus,
protams ieskaitot pašu konkursantu tuviniekus un draugus kuri tādēļ, lai viņu lolojums netiktu izbalsots,
sūta nenormālu apjomu paaugstinātas maksas īsziņas, jo ne es ne mana ģimene
nedz arī man pazīstami cilvēki to nav darījuši nevienu reizi, un lai segtu šos izdevumus paņem ik pa
reizītei kādu kredītu no nebanku kreditētājiem.
Bet ar to jau nav gana, protams
pokemoniem gribās ātrāk tikt slavas saulītē un viņi ir gatavi darīt visu, lai
tikai panāktu šo cēlo mērķi un nokļūtu slavas saulītē. Realitātes šovu
dalībnieki tiek ieslēgti telpās, bet, lai parādītos kāds ekšens, (un ekšens ir
vajadzīgs, jo bez ekšena nebūs reitinga) telpās tiek ienests alkohols, protams
nākošajā dienā ir atkal par ko visiem parunāties, kā tas pēc kārtīgas lauku
diskotēkas pienākās, kāds izkāvies, kāds vēnas griezis, kāds izdomājis parādīt
sevi pilnā krāšņumā.
Reklāmistiem ir tāds teiciens, ja
nu neko vairs nevarat izdomāt sava produkta reklāmai, izmantojiet pupus, pupi
strādā vienmēr, tomēr šim nevar piekrist, jo kailu sieviešu izmantošana (argumentējot
to, ka tas ir viegli erotisks un vispār māksliniecisks faktors), pēc daudzu
reklāmas nozares profesionāļu domām tomēr novērš uzmanību no reklamējamā
produkta (ja kādam vajadzēs, sameklēšu kur tas tika analizēts). Bet nu tā tāda
liriska atkāpe, atgriežoties pie mūsu pašmāju daiļavām, manuprāt seksa blogere
jau ir kļuvis par lamuvārdu, savā laikā to skaisti ar jaunu sparu (nebūt ne
pirmā seksa blogere, bija arī kādas LV prostitūtas dienasgrāmata, kurā viņa
iztirzāja savus klientus), uzsāka @Merelina, simpātiska, gudra u.t.t. u.t.j.p sieviete,
bija interesanti palasīties par viņas piedzīvojumiem, tad to sāka kopēt jau
vesels bataljons, pašpasludinātās seksa karalienes un seksīgākās titula
īpašnieces par visām varēm centās pierādīt, ka lūk, viņu krūšu forma ir daudz
skaistāka, no rakstiem pārgāja nākošajā līmenī, un ķērās pie darbiem, laikam
jau vairs nav nevienas, kura alkstot pēc mediju uzmanības nebūtu
izģērbusies kameru priekšā, tā teikt,
lai būtu ko mazbērniem parādīt, protams ir bijuši perebori, neatceros, kā sauca
to būtni kura piedalījās resnīšu realitātes šovā, bet atklājās, ka meitene
filmējusies hardcore porno filmās, Okartes dalībniece – „afrolatviete”?(kas
tas par tādu jaunvārdu) mācoties vidusskolā, pašķībi padziedāja, bet lūk tagad
būs Latvijas pārstāvētā Playboy modele (re Latvija vairs netiks asociēta ar
blondu, skaistu un gudru sievieti, bet ar visparastāko nēģeri, pardon-
afrolatvieti ), tas kas ir-seksa propoganda, kura tiek potēta nenobriedušajās
coca-colas nodzertajās smadzenēs?
Savā laikā tāda organizācija, kā ”Papardes zieds” staigāja apkārt pa skolām un
mācija bērniem , kā pareizi lietot prezervatīvus un vispār kas ir kontracepcija,
bērni mums advancēti, kā minimums saprot to, ka ja devaisam nav toučskrīna, tad
tā ir vakardiena, un ātri saparata, ka pareizākā metode ir nevis lietot
prezervatīvus, bet lai samazinātu dzimstību tīņu vidū, ātri vien popularitāti
ieguva orālais un anālais sekss, kā lieliska alternatīva, dzimstības
samazināšanā tīņu vidū, dažās skolās pat parādījās jauno māmiņu istabas, kurā neveiksmīgās
mīlestības sekas var gaidīt savas māmiņas starpbrīžos, ir protams arī apzinīgas
meitenes, kuras kādu dienu no rīta stāvot rindā pirms manīm, apzinīgi saviem 2 jogurtiem un
ābolam, pievienoja savām skolas pusdienām, arī paciņu prezervatīvu.
Ja agrāk bija diezgan populārs
mīts par to, ka sieviešu-slavenību karjera vienmēr iet caur producenta gultu,
tad šobrīd ir pilnīgi skaidrs, pat ja tev ir talants, bet tu neparādīsi savus
pupus, tu pavisam noteikti slavena nebūsi, nu vismaz kā minimums, tad jābūt
seksa skandālam ar vecu onkuli, kā to piemēram izdarīja nepilngadīgā, aktrises Zeltiņas meita ;)
P.S. Vispār to pupu jau ir kļuvis
tik daudz, ka drīzi arī šis reklāmistu postulāts tiks gāzts, vajadzēs meitenēm sevis
popularizēšanai kaut ko jaunu izdomāt.
Anekdote ar morāli:
Vilcienā kopā brauca 3 programmētāji un 3 jūzeri, jūzeriem 3
biļetes, programmētājiem viena. Parādījās kontrole, programmētaji ātri iemūk
tualetē, un gaida kad kontrolieris pieklauvēs pie durvīm. Kontrole pienāk,
paklauvē, programmētājs pa durvju šķirbu pasniedz biļeti, kontrolieris aiziet. 3
programmētāji un 3 jūzeri devās ar vilvcienu atpakaļ. Jūzeri nopirka 1 biļeti,
programmētaji nevienu. Parādījas kontrole, jūzeri ātri aizmuka uz tualeti,
programmētāji pēc brīža šiem pakaļ. Programmētāji paklauvēja pa tualetes
durvīm, jūzeri pasniedza pa šķirbu vilciena biļeti. Programmētāji to paņēma un
iemuka blakus tualetē. Jūzeri tika no vilciena izsēdināti.... Ko no šī var
secināt. Ka nevienmēr viens un tas pats algoritms, strādās vienādi, viss ir
atkarīgs no tā, vai tu esi programmētājs vai jūzeris. JJ:J
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru